|Άρθρα
Άρθρα2020-05-11T12:34:41+03:00

Άρθρα

Άγχος και Τέχνη

Άγχος & Τέχνη: Εκτόνωσε το άγχος μέσα από την τέχνη   Ο Έρνστ Φίσερ, στο βιβλίο του Η αναγκαιότητα της τέχνης[1] σημειώνει πως «η Τέχνη στις αρχές της ήταν μια μαγεία, μια μαγική βοήθεια». Οι επιστήμονες πλέον έχουν αναγνωρίσει και

Mindfulness : Επίγνωση Αναπνοής

Μαθαίνοντας να έχουμε επίγνωση της αναπνοής μας, μαθαίνοντας να ακολουθούμε την κίνηση του σώματός μας καθώς εισπνέουμε κι εκπνέουμε συνειδητά χωρίς κανένα είδος παρέμβασης ή χειρισμού, μπορούμε να κερδίσουμε πολλά νέα στοιχεία για τη σχέση της αναπνοής για τη ζωή

Άσκηση Mindfulness

Παρακάτω προτείνετε μία άσκηση με στόχο κατ’ αρχήν ψυχαγωγικό-διασκεδαστικό. Παράλληλα είναι μία άσκηση-ερέθισμα δημιουργικότητας που ταυτόχρονα μας επιτρέπει να εξασκήσουμε την Ενσυναίσθηση & την Ενσυνειδητότητα μας (Mindfulness) μέσα από την αισθητική εμπειρία. Βήματα: Εστίασε το βλέμμα σε ένα αντικείμενο που

Οι Δύο λύκοι – Ινδιάνικος Μύθος

 Ένα βράδυ, ένας γέρος (Ινδιάνος) της φυλής Τσερόκι μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην ψυχή των ανθρώπων. Είπε:  «Γιε μου, η μάχη γίνεται μεταξύ δύο «λύκων» που υπάρχουν μέσα σε όλους μας. Ο ένας είναι

Η Εμψύχωση ως μέθοδος Προσωπικής Εξέλιξης

Στην πραγματικότητα Εμψυχωτές έχουμε υπάρξει όλοι….. όταν ήμασταν παιδιά. Όταν πήραμε μια κούκλα και παίξαμε μαζί της ή όταν πήραμε ένα τρενάκι, «επιβιβαστήκαμε» σε αυτό και ταξιδέψαμε. Ένα α-ψυχο παιχνίδι, έπαιρνε «ζωή» και ζωντάνευε. Γινόταν μέσο έκφρασης και μέσω αυτού

Εκτόνωσε το άγχος, γρήγορα και άμεσα !

Το άγχος, μας έχει περιβάλλει παντού: στη δουλειά, στο σπίτι, στην κίνηση, στις σχέσεις μας. Οι συνέπειες του για την υγεία μας, σωματική και ψυχική, είναι πολλές. Έντονοι και συχνοί πονοκέφαλοι, ζαλάδες, πόνος στον θώρακα ή στο στήθος είναι μερικές

Συντροφικότητα και Διαχείριση Δυσκολιών. Άσκηση: Γίνε ο Σεναριογράφος

Μέσα από την πολύχρονη εμπειρία μου έχω αντιληφθεί τη δυσκολία των ζευγαριών να επικοινωνούν τα συναισθήματά τους καθώς και να διαχειρίζονται ενδεχόμενες δυσκολίες. Η παρακάτω άσκηση μπορεί να αποτελέσει ένα βοήθημα για την άμεση αντιμετώπιση μιας προβληματικής κατάστασης. Φαντάσου ότι

Πώς να ζεις αρμονικά με τον σύντροφό σου

Ο γάμος πράγματι βοηθάει τους ανθρώπους ν’ αλλάξουν: να γίνουν πιο στοργικοί, πιο ευαίσθητοι και περισσότερο υπεύθυνοι. Όπως σημειώνει ο αμερικανός οικογενειακός θεραπευτής August Napier, ο σύντροφός μας μάς συνδέει με το καινούργιο και την αλλαγή. Ωστόσο όλες οι σχέσεις

Άσκηση Ψυχικής Τόνωσης: Το Κουβάρι

Σου προτείνω να δοκιμάσεις την παρακάτω άσκηση, η οποία μπορεί να σε ανακουφίσει άμεσα και να σε τονώσει. Ανάλογα, δε, με τη συχνότητα εφαρμογής της ενισχύει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σου. Τα βήματα είναι απλά: 1ο Στάσου σε κάποιο

Τι είναι το στρες

Στις αρχές του 20ου αι. ο Hans Selye, νεαρός γιατρός τότε, παρατήρησε ότι ασθενείς που φαινομενικά έπασχαν από διαφορετικού τύπου ασθένειες από καρδιοπάθειες μέχρι απλές ιώσεις εμφάνιζαν παρόμοια συμπτώματα όπως εφίδρωση, αλλαγές στη θερμοκρασία σώματος, διαταραχές στην όρεξη, κ.λ.π. Μέσα