|Άρθρα
Άρθρα2020-05-11T12:34:41+03:00

Άρθρα

Διαχείριση Άγχους: Άσκηση «STOP»

Διαχείριση Άγχους: Άσκηση «STOP» Μια εύκολη τεχνική που μπορεί να εφαρμοστεί στη διαχείριση άγχους είναι η άσκηση «STOP». Για να γίνει όμως κατανοητή η αξία αυτής της άσκησης είναι σημαντικό πρώτα να αναγνωριστεί και να προσδιοριστεί τι είναι το άγχος

Οικογενειακή θεραπεία: Πρωταρχική αρχή στη σχέση Γονέα – Παιδιού

Οικογενειακή θεραπεία: Πρωταρχική αρχή στη σχέση Γονέα – Παιδιού   Στην οικογενειακή θεραπεία υπάρχει μια πρωταρχική αρχή όσον αφορά τη σχέση Γονέα-Παιδιού την οποία ως ψυχοθεραπεύτρια συχνά αναφέρω στις συνεδρίες με θεραπευόμενους – «ο γονιός δίνει, το παιδί παίρνει». Κάποιες

Άγχος και Τέχνη

Άγχος & Τέχνη: Εκτόνωσε το άγχος μέσα από την τέχνη   Ο Έρνστ Φίσερ, στο βιβλίο του Η αναγκαιότητα της τέχνης[1] σημειώνει πως «η Τέχνη στις αρχές της ήταν μια μαγεία, μια μαγική βοήθεια». Οι επιστήμονες πλέον έχουν αναγνωρίσει και

Mindfulness : Επίγνωση Αναπνοής

Μαθαίνοντας να έχουμε επίγνωση της αναπνοής μας, μαθαίνοντας να ακολουθούμε την κίνηση του σώματός μας καθώς εισπνέουμε κι εκπνέουμε συνειδητά χωρίς κανένα είδος παρέμβασης ή χειρισμού, μπορούμε να κερδίσουμε πολλά νέα στοιχεία για τη σχέση της αναπνοής για τη ζωή

Άσκηση Mindfulness

Παρακάτω προτείνετε μία άσκηση με στόχο κατ’ αρχήν ψυχαγωγικό-διασκεδαστικό. Παράλληλα είναι μία άσκηση-ερέθισμα δημιουργικότητας που ταυτόχρονα μας επιτρέπει να εξασκήσουμε την Ενσυναίσθηση & την Ενσυνειδητότητα μας (Mindfulness) μέσα από την αισθητική εμπειρία. Βήματα: Εστίασε το βλέμμα σε ένα αντικείμενο που

Οι Δύο λύκοι – Ινδιάνικος Μύθος

 Ένα βράδυ, ένας γέρος (Ινδιάνος) της φυλής Τσερόκι μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην ψυχή των ανθρώπων. Είπε:  «Γιε μου, η μάχη γίνεται μεταξύ δύο «λύκων» που υπάρχουν μέσα σε όλους μας. Ο ένας είναι

Η Εμψύχωση ως μέθοδος Προσωπικής Εξέλιξης

Στην πραγματικότητα Εμψυχωτές έχουμε υπάρξει όλοι….. όταν ήμασταν παιδιά. Όταν πήραμε μια κούκλα και παίξαμε μαζί της ή όταν πήραμε ένα τρενάκι, «επιβιβαστήκαμε» σε αυτό και ταξιδέψαμε. Ένα α-ψυχο παιχνίδι, έπαιρνε «ζωή» και ζωντάνευε. Γινόταν μέσο έκφρασης και μέσω αυτού

Εκτόνωσε το άγχος, γρήγορα και άμεσα !

Το άγχος, μας έχει περιβάλλει παντού: στη δουλειά, στο σπίτι, στην κίνηση, στις σχέσεις μας. Οι συνέπειες του για την υγεία μας, σωματική και ψυχική, είναι πολλές. Έντονοι και συχνοί πονοκέφαλοι, ζαλάδες, πόνος στον θώρακα ή στο στήθος είναι μερικές

Συντροφικότητα και Διαχείριση Δυσκολιών. Άσκηση: Γίνε ο Σεναριογράφος

Μέσα από την πολύχρονη εμπειρία μου έχω αντιληφθεί τη δυσκολία των ζευγαριών να επικοινωνούν τα συναισθήματά τους καθώς και να διαχειρίζονται ενδεχόμενες δυσκολίες. Η παρακάτω άσκηση μπορεί να αποτελέσει ένα βοήθημα για την άμεση αντιμετώπιση μιας προβληματικής κατάστασης. Φαντάσου ότι

Πώς να ζεις αρμονικά με τον σύντροφό σου

Ο γάμος πράγματι βοηθάει τους ανθρώπους ν’ αλλάξουν: να γίνουν πιο στοργικοί, πιο ευαίσθητοι και περισσότερο υπεύθυνοι. Όπως σημειώνει ο αμερικανός οικογενειακός θεραπευτής August Napier, ο σύντροφός μας μάς συνδέει με το καινούργιο και την αλλαγή. Ωστόσο όλες οι σχέσεις